Usługi NFZ
ważne informacje
TELEFONY DO NFZ
– we Wrocławiu
numery centrali rozpoczynają się cyframi 79 79…
– informacja tel. 7979 100,
– skargi i wnioski tel. 7979 111,
– rzecznik praw pacjenta tel. 7979 225,
– Dyżur Zastępcy Dyrektora ds. Medycznych
w każdą
środę w godzinach od 13.00 do 15.30 w pok. 213 bud. A
– Rzecznik Praw Pacjenta
w Dolnoślą
skim Oddziale Wojewódzkim Narodowego Funduszu Zdrowia Pani Małgorzata Sadowy – Pią
tek przyjmuje w siedzibie Dolnośląkiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia we Wrocławiu, ul. Joannitółw 6 pok. 19 w godzinach od 8.30 do 16.00
Skargi i odwołania w zakresie nieprzestrzegania praw pacjenta należy składać pisemnie
– tel. 0-71 79 79 224, . 0-71 79 79 225
– e-mail: rzecznikpp@nfz-wroclaw.pl
SKARGI I WNIOSKI PACJENTÓW NZOZ DENTAL ART PRZYJMOWANE SĄ W CZWARTKI OD GODZ. 12.00 DO GODZINY 14.00 PRZY UL. KOMANDORSKIEJ 53A/3B
INFORMACJA O RODZAJU DOKUMENTU POTWIERDZAJĄCEGO UPRAWNIENIA DO BEZPŁATNYCH DODATKOWYCH ŚWIADCZEŃ LEKARZA STOMATOLOGA DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY OPŁACANIE SKŁADEK:
– odcinek emerytury lub renty,
– ważna legitymacja ubezpieczeniowa,
– legitymacja studencka lub uczniowska oraz legitymacja rodzinna,
– potwierdzenie przelewu składek (w przypadku osób pracujących na własny rachunek i ubezpieczających się dobrowolnie)
Legitymacja ważna jest 30 dni od daty podbicia.
Klinika Stomatologiczna - Q-Clinic
Pogotowie
stomatologiczne
Q-Clinic to komfort, spokój, czas przeznaczony wyłącznie dla pacjenta, praca wybitnych lekarzy w pełnym skupieniu i zaangażowaniu.
Umów się na wizytę